Review Hotel Fuller Hotel Alor Setar, Kedah

Review Hotel AST Hotel Alor Setar, Kedah.


Fuller Hotel
No 1, Jalan Kompleks Perniagaan Pintu 10, Jalan Pintu Sepuluh, Bandar Alor Setar, Alor Setar, Malaysia 05100



Dibina pada 2012, Fuller Hotel merupakan tambahan menarik di Alor Setar dan satu pilihan bijak bagi para pelawat. Hanya sejauh 10.0 Km, hotel 2-bintang ini boleh diakses dengan mudah dari lapangan terbang. Dengan tarikan utama di bandar ini seperti Muzium Padi, Aman Central, Pusat Perubatan Putra berada pada jarak yang dekat, pengunjung hotel pasti akan menyukai lokasinya.

Di Fuller Hotel, perkhidmatan yang cemerlang dan kemudahan yang unggul menjadikan penginapan anda tidak dapat dilupakan. Kemudahan utama hotel termasuklah Wi-Fi percuma semua bilik, meja depan 24 jam, simpanan bagasi, Wi-Fi di tempat awam, tempat letak kereta.

Tetamu boleh memilih dari 132 bilik, semuanya yang akan memberikan suasana ketenangan dan keharmonian. Di samping itu, pihak hotel menawarkan aktiviti rekreasi untuk memastikan anda mempunyai perkara untuk dilakukan sepanjang penginapan anda. Apapun alasan anda untuk melawat Alor Setar, Fuller Hotel adalah tempat yang sempurna untuk percutian yang menyeronokkan dan menarik.


REVIEW PENGINAP HOTEL

Selesa, besar dan bersih. Sesuai utk singgahan
Diulas 30 Januari 2015 - Faiz
Lokasi strategik, bilik selesa dan bersih
Lokasi strategik, bilik selesa dan bersih
Diulas 26 Februari 2015 - Emmy dari Malaysia, Business Trip
new design, friendly staff, good location
Diulas 11 April 2015 - Mohd
Lokasi yang bagus, bersih, selesa cuma satu saja bila hujan nak keluar cari makan, susah nak dapatkan makanan halal.. paling dekat kedai 100yen mostly tidak halal punya makanan, harap pihak hotel dpt menyediakan food and beverage atau delivery makanan untuk guests. Diulas 06 Mei 2015 oleh Siti
Hotel selesa, lokasi strategik dan berbaloi untuk wang - Emmy
Selesa utk tidor semlm
Diulas 30 Mei 2015 - Mohd
Bagus, mudah dan cepat. Layanan mesra dan kebersihan bilik yg memuaskan
Diulas 01 September 2015 Oleh Ahmad
Minta katil besar bagi katil single
Diulas 14 Oktober 2016 Oleh GIN
Apa yang agoda janji kan tak sama dengan yang pihak hotel bagi, kecewa
Diulas 13 Oktober 2016 oleh AKMAL
Staf yang tidak cekap. Unfriendly staff. Sehari sebelum check in, saya call untuk pengesahan tempahan tetapi staf beritahu tiada nama dalam sistem. Pagi sebelum check in, saya call kali kedua untuk pengesahan dan staf memberitahu nama ada dalam sistem. Sangat mengelirukan. Setiba di hotel, tiada staf yang menegur. Mungkin disebabkan saya berkerusi roda. Tetapi apabila orang lain masuk, ada pulak staf yang boleh menegur. Staf sangat diskriminasi dengan orang berkerusi roda. Malam yang pertama, tidur sangat terganggu dengan bunyi aircond yang sangat kuat sehingga memaksa saya untuk buat aduan. Diulas 20 September 2016 Oleh Nur


Previous
Next Post »

CARI HOTEL

Booking.com