Senarai Hotel Bajet Murah di Alor Setar


Senarai hotel bajet murah di Alor Setar, Kedah yang mungkin jadi pilihan penginapan anda untuk menginap di bilik hotel berkenaan.

The Leverage Business Hotel - Kuala Kedah Hotel ___
Alor Setar

Terletak di Kuala Kedah, The Leverage Business Hotel (Kuala Kedah) berjarak 15-minit pemanduan dari Jeti Kuala Kedah dan Alor Star Mall.


Salah satu yang paling laris di Alor Setar! Terletak di Kuala Kedah, The Leverage Business Hotel (Kuala Kedah) berjarak 15-minit pemanduan dari Jeti Kuala Kedah dan Alor Star Mall. Menawarkan Wi-Fi percuma, hotel ini juga menyediakan tempat letak kenderaan percuma serta kaunter penyambut tetamu 24 jam. Sebuah pusat perniagaan dan bilik-bilik mesyuarat juga disediakan.

Menawarkan hiasan moden, semua bilik dilengkapi dengan penghawa dingin, TV skrin-rata dan pemain DVD. Suite-suite di sini mempunyai ruang kerja eksekutif dengan papan putih. Bilik-bilik mandi en suite dilengkapi dengan pancuran mandian.

The Leverage Business Hotel (Kuala Kedah) berjarak 20-minit pemanduan dari makanan laut yang terkenal di Kubu Kuala Kedah. Hotel ini berjarak 22-minit pemanduan dari Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim dan 45-minit pemanduan dari Muzium Padi.

Tetamu boleh menjamu selera di Oldtown White Coffee Cafe yang terletak bersebelahan hotel, yang menyajikan masakan tempatan.

Kami bertutur bahasa anda!


JP Hotel Alor Setar_______________________

115, Kompleks Sultan Abdul Hamid, Jalan Pegawai, Bandar Alor Setar, Alor Setar, Malaysia 05050






DOTA Hotel______________________________

10, KAWASAN PERUSAHAAN TANDOP BARU, LEBUHRAYA SULTANAH BAHIYAH, 05400 ALOR SETAR, KEDAH., Bandar Alor Setar, Alor Setar, Malaysia 05400


Setiap bilik dilengkapi dengan TV dan mempunyai bilik mandi peribadi yang menyediakan bidet. Qlassic Hotel menawarkan WiFi percuma di seluruh premis.

Terdapat kaunter penerimaan tetamu yang dibuka 24 jam di hotel ini.

Lapangan terbang yang terdekat adalah Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim yang berjarak 28 km dari hotel ini.

Kami bertutur bahasa anda!

Bilik di Hotel: 17
Sebab-sebab utama untuk tempah
WiFi percuma + Parking percuma

C Hotel_________________________________
4051, Dewan Serbaguna PJ2, Pekan Jitra 2, Jitra, Alor Setar, Malaysia 06000



Rainbow Hotel Alor Setar__________________
No. 225 & 226, Taman Perindustrian Tandop, Bandar Alor Setar, Alor Setar, Malaysia 05400


Terletak di Kedah Tengah, hotel ini menyediakan tempat penginapan yang ringkas dengan penghawa dingin dan bilik mandi en suite. Rainbow Hotel berjarak 5 minit berjalan kaki dari Alor Star Mall dan menawarkan Wi-Fi percuma di seluruh hotel.

Hotel ini terletak 20 minit memandu dari Menara Alor Star dan 25 minit dari Star Parade. Ia mengambil masa 30 minit dengan kereta dari hotel ke Lapangan Terbang Alor Star dan Muzium Padi. Tasik Darul Aman berjarak 40 minit memandu dari sini.

Bilik-bilik di Hotel Rainbow dilengkapi dengan lantai berjubin dan peralatan tempat tidur yang baru. Bilik-bilik ini dilengkapi dengan TV satelit, pemain DVD dan meja kerja. Pengering rambut dan kemudahan menyeterika disediakan atas permintaan.

Untuk hidangan, tetamu boleh mencuba hidangan istimewa tempatan di restoran My Place Kopitiam yang terletak betul-betul di belakang hotel. Terdapat dispenser air di setiap tingkat hotel.

Penginapan ini juga dinilai baik di Alor Setar! Tetamu mendapat lebih nilai untuk wang mereka jika dibandingkan dengan penginapan lain di bandar ini.

Kami bertutur bahasa anda!

Bilik di Hotel: 52
Sebab-sebab utama untuk tempah
WiFi percuma + Bilik keluarga + Parking

Bee Garden Motel________________________
No.2512, 2513, 2514, 2515, Kompleks Tuanku Yaacob, Lebuhraya Darul Aman, Bandar Alor Setar, Alor Setar, Malaysia 05100






Previous
Next Post »

CARI HOTEL

Booking.com