Senarai Hotel Bajet Murah di Kuantan, Pahang

Berikut adalah senarai hotel bajet murah di Kuantan, Pahang mengikut kadar sewaan semasa yang mana kadar ini adalah berdasarkan carian di Google.com dan Agoda.com.



City Times Hotel
Blok E, Wisma Belia, Bandar Inderamahkota, 25200 Kuantan, Malaysia.




City Times Hotel terletak di Kuantan, 2-minit berjalan kaki dari Kolam Renang Wisma Belia. Ia menawarkan kemudahan tempat letak kenderaan percuma dan Wi-Fi percuma di seluruh bangunan. Kaunter penerimaan tetamu 24-jam ada disediakan.

Hotel City Times adalah 8-minit memandu dari East Coast Mall dan 10-minit perjalanan dari Lapangan Terbang Kuantan. Sungai Lembing adalah sejauh 25-minit memandu jauhnya.

Setiap bilik berhawa dingin dilengkapi dengan balkoni. TV skrin-rata, bar mini dan kemudahan membuat teh/kopi disediakan. Bilik-bilik mandi en suite menyediakan bekalan air panas.

Perkhidmatan menyewa kereta disediakan untuk kemudahan. Tempat letak kereta berjoki ditawarkan.

Pilihan masakan tempatan disajikan di City Times Cafe. 


Greenlast Hotel
A-37 Greenlast Hotel Building, Jalan Air Putih, Bandar Kuantan, Kuantan, Malaysia 25300 



Bagi para pelawat yang ingin menikmati sepenuhnya pengalaman di Kuantan, Greenlast Hotel merupakan pilihan tepat. Dari sini, tetamu boleh menikmati akses mudah kepada semua yang bandar meriah ini boleh tawarkan. Dengan lokasi yang mudah, hotel ini memberikan akses mudah ke tempat yang anda perlu lawati di bandar.

Di Greenlast Hotel, perkhidmatan yang cemerlang dan kemudahan yang unggul menjadikan penginapan anda tidak dapat dilupakan. Hotel ini menawarkan pelbagai kemudahan di lokasi untuk memuaskan hati tetamu termasuk yang arif.

Hotel ini mempunyai 65 bilik yang sangat cantik, setiap bilik dilengkapi tuala, internet wayarles (percuma), penyaman udara, panggilan kejut, telefon. Rumah urut di hotel merupakan tempat yang ideal untuk anda relaks dan tenangkan diri selepas hari yang sibuk. Greenlast Hotel adalah destinasi sehenti anda bagi penginapan hotel berkualiti di Kuantan.


Fargo Boutique Hotel
No. 27,Jalan Mahkota, Pahang, Bandar Kuantan, Kuantan, Malaysia 25000





Fargo Boutique Hotel, terletak di Bandar Kuantan, Kuantan, merupakan satu pilihan popular bagi para pelawat. Dari sini, tetamu boleh menikmati akses mudah kepada semua yang bandar meriah ini boleh tawarkan. Hotel moden ini berada di sekitar kawasan tarikan bandar yang popular seperti Mahkota Square, Taman Esplanade, Pahang Pharmacy Sdn Bhd.

Kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan oleh Fargo Boutique Hotel memastikan penginapan yang menyenangkan bagi para tetamu. Untuk keselesaan dan kemudahan tetamu, hotel ini menawarkan Wi-Fi percuma semua bilik, Wi-Fi di tempat awam, tempat letak kereta, pengangkutan lapangan terbang, bilik keluarga.



Masuklah ke salah satu dari 17 bilik tetamu kami dan tenangkan hati anda dengan pelbagai kemudahan seperti televisyen skrin rata, internet wayarles, internet wayarles (percuma), penyaman udara, meja yang boleh didapati di beberapa bilik terpilih. 


Di samping itu, pihak hotel menawarkan aktiviti rekreasi untuk memastikan anda mempunyai perkara untuk dilakukan sepanjang penginapan anda. Apabila anda mencari penginapan yang selesa dan mudah di Kuantan, jadikan Fargo Boutique Hotel sebagai rumah anda seperti berada di rumah sebenar.

Leaf Guest House
1 Lorong Seri Kuantan 42 Jalan Galing Kecil Pahang, Bandar Kuantan, Kuantan, Malaysia 25300



Leaf Guest House terletak di Kuantan. Akses WiFi percuma disediakan. Setiap bilik di sini dilengkapi dengan TV dan penghawa dingin. Bilik mandi peribadi juga menyediakan pancuran mandi. 

Kemudahan tambahan yang ditawarkan termasuk meja dan kipas angin. Leaf Guest House menyediakan dapur berkongsi. Kemudahan lain yang ditawarkan di rumah tamu ini termasuk simpanan bagasi dan perkhidmatan menyeterika. Tempat penginapan ini menawarkan tempat letak kenderan secara percuma. 

Rumah tamu ini terletak hanya 5 minit memandu dari Pantai Teluk Chempedak. Cherating berjarak 30 minit perjalanan menaiki kereta, manakala tempat trekking yang popular - Sg. Lembing, terletak sejauh 45 minit memandu. Berjaya Megamall berjarak 15 minit pemanduan dari rumah tamu ini, manakala Lapangan Terbang Kuantan berada 20 minit perjalanan menaiki kereta. 

Walaupun Leaf Guest House tidak mempunyai restoran, pelbagai tempat makan tempatan dan gerai-gerai makanan jalanan berada hanya dalam jarak berjalan kaki yang singkat.

Kosma Boutique Hotel 

A - 73, Jalan Teluk Sisek , Bandar Kuantan, Kuantan, Malaysia 25000




Dibina pada 2012, Kosma Boutique Hotel merupakan tambahan menarik di Kuantan dan satu pilihan bijak bagi para pelawat. Hotel ini terletak 165.2 km dari pusat bandar dan menyediakan akses kepada kemudahan bandar yang penting. Dengan lokasi yang mudah, hotel ini memberikan akses mudah ke tempat yang anda perlu lawati di bandar.

Di Kosma Boutique Hotel, perkhidmatan yang cemerlang dan kemudahan yang unggul menjadikan penginapan anda tidak dapat dilupakan. Ketika menginap di hartanah yang indah ini, para tetamu boleh menikmati khidmat bilik 24 jam, meja depan 24 jam, Wi-Fi di tempat awam, tempat letak kereta, lif.

Hotel ini mempunyai 20 bilik yang sangat cantik, setiap bilik dilengkapi televisyen skrin rata, internet wayarles (percuma), penyaman udara, TV satelit/kabel, pancuran. Di samping itu, pihak hotel menawarkan aktiviti rekreasi untuk memastikan anda mempunyai perkara untuk dilakukan sepanjang penginapan anda. Nikmati perkhidmatan yang sukar ditandingi dan lokasi benar-benar berprestij di Kosma Boutique Hotel.

Hotel Avenue
A4376,Lrg Seri Kuantan 22,Off Jln Teluk Sisek, Bandar Kuantan, Kuantan, Malaysia 25250



Terletak di Kuantan, Hotel Avenue menawarkan penginapan yang sederhana dan ringkas dengan Wifi percuma di seluruh hotel. Ia adalah 10 minit memandu yang mudah dari Pantai Teluk Cempedak dan Kelab Golf Diraja Pahang.

Dilengkapi dengan lantai berjubin, bilik-bilik berhawa dingin di sini menyediakan meja, rak pakaian, TV skrin rata dan cerek elektrik. Bilik mandi peribadi menyediakan kemudahan pancuran mandian, tuala dan peralatan mandian percuma.

Di Hotel Avenue, kakitangan penerimaan tetamu 24 jam yang ramah boleh bertutur dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris. Lif disediakan untuk kemudahan para tetamu. Terletak dalam masa 5 minit memandu dari Bandar Kuantan, hotel ini mudah diakses untuk ke medan selera dan restoran. Taman Rekreasi Kuantan dan Muzium Pahlawan adalah 1.6 km jauhnya, manakala Masjid Sultan Ahmad Shah berjarak 1.8 km dari hotel ini.

Vivo Hotel
A4392 - A4394, Jalan Teluk Sisek, Bandar Kuantan, Kuantan, Malaysia 25000


Jika apa yang anda cari adalah hotel dengan lokasi menyenangkan di Kuantan, cuma perlu lihat Vivo Hotel. Dari sini, tetamu boleh menikmati akses mudah kepada semua yang bandar meriah ini boleh tawarkan. Tidak kurang hebat adalah akses mudah hotel untuk ke pelbagai daya tarikan dan mercu tanda bandar, seperti Gereja Aphipany Anglican, Kuantan Medical Centre Sdn Bhd, Berjaya Megamall.

Di Vivo Hotel, segala usaha dilakukan untuk membuatkan tetamu berasa selesa. Oleh yang demikian, hotel ini menyediakan perkhidmatan dan kemudahan yang terbaik. Pilihan kemudahan kelas atasan seperti Wi-Fi percuma semua bilik, fasiliti tetamu kurang upaya, Wi-Fi di tempat awam, khidmat bilik, bilik keluarga boleh dinikmati di hotel.

Semua penginapan bagi tetamu menawarkan kemudahan yang difikirkan dengan teliti bagi memastikan rasa selesa yang sukar ditandingi. Di samping itu, pihak hotel menawarkan aktiviti rekreasi untuk memastikan anda mempunyai perkara untuk dilakukan sepanjang penginapan anda. Vivo Hotel merupakan pilihan yang bijak bagi pelancong ke Kuantan, menawarkan penginapan yang santai dan mudah setiap kali.

Rooms By Rocana A-57, 1st Floor & 2nd Floor 2, Lorong Tun Ismail 1,, Bandar Kuantan, Kuantan, Malaysia 25000


Rooms By Rocana. Dari sini, tetamu boleh menikmati akses mudah kepada semua yang bandar meriah ini boleh tawarkan. Dengan lokasi yang mudah, hotel ini memberikan akses mudah ke tempat yang anda perlu lawati di bandar.

Kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan oleh Rooms By Rocana memastikan penginapan yang menyenangkan bagi para tetamu. Wi-Fi percuma semua bilik, pengawal keselamatan 24 jam, pengemasan harian, meja depan 24 jam, Wi-Fi di tempat awam merupakan beberapa kemudahan yang membezakan Rooms By Rocana daripada hotel-hotel lain di bandar.

Hotel-hotel telah direka demi keselesaan dan memudahkan tetamu. Sebahagian bilik menyediakan televisyen skrin rata, cermin, linen, bilik larangan merokok, penyaman udara. Hotel ini menawarkan kemudahan hebat, termasuk padang golf (dalam jarak 3 km) , untuk membantu anda berehat selepas hari yang penuh aksi di bandar. Dengan lokasi yang ideal dan kemudahan sepadan, Rooms By Rocana sangat memuaskan hati.






Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
admin
AUTHOR
6 April 2020 at 21:58 delete This comment has been removed by a blog administrator.
avatar

CARI HOTEL

Booking.com